Thursday 17 October 2013


Salam sayang && muah muah untuk semua.


Now, aku nak share tentang hari aku dengan FAMILY tersayang aku. Tersebut lah kesah, adek perempuan aku ter-tengok iklan PIZZA TRIO yang baru kat tv. Haaa, dia ape lagi ? Siap sound lagi "Jom lah makan pizza. Yah (nama manja) belanja". Waaa, aku dengar je word BELANJA, bjiik mata nie bersinar sinar toksah cakap lah kan HAHA *Evil laugh.
Bermula lah cerita, aku dan family di PIZZA HUT :D



Buat muka bajet comel sikit. Mama kat depan dah geleng kepala HAHA.





Ini dia adek perempuan saya :) Chubby giteww.






Budak kecik tu ? Hero spiderman batman semua lah.

Okay okay, no more muka tuan tanah. Kita zaaaaass picca lain pulak. Layan okayyy ?





Here is my beautiful mama. Mama tga survey menu :) Okay, lighting tak lawa .





Nampak tak muka mama dgn babah fed up tunggu order lama sangat. Naseb tak cabut balek je. Sabar okay ??





Finally, sampai pun. Nampak tak, banyak tangan yang rakus memotong haha. Lapauuu





Apa tunggu lagi ? Lets eat everybody :)





Terpamer muka kekenyangan disitu. Brrr, Alhamdulillah. Syukur nikmat Allah. 

Cukup cukup lah tuu posing. Ayuh kita balek. 

Itu saja ceritanyaaaaa. Bye bye. 

Salam semua :)









No comments:

Post a Comment