Thursday 15 August 2013

OMG (!)

Salam santun && ukhuwah fillah.

Waaaaaaaaaa, serious rasa nak menjerit! Betol ke lagi 2 minggu aku nak pergi UiTM nie? Mama babah, ira rasa macam baru je dapat result. Patut lah budak budak nie dah sebok sebok tanya nak bawak apa lagi. Ada yang dah update belog barang kperluan yg nak bawak. Aku? Relax je layan We Got Married macam orang takde perasaan. Haa memang aku lah tu Heartless !

Serious, aku habuk pun tak prepare apa apa. Aku tak cari lagi beg nak sumbat barang barang. Medical checkup pun aku tak habes buat lagi. Allah, apa yang aku buat selama nie? Yuran tak bayar lagi, barang tak beli lagi? Sempat ke masa lagi dua minggu nak prepare? Asal lah suka sangat buat kerja last minute nie hah? Ketuk kepala sendiri please ! 

Okay, start esok ! Buat apa yang patot okay. Prepare dokumen apa tu semua. List barang pun dah buat sikit hasil kerjasama adek tersayang. So, dah boleh cari barang sikit sikit. Haaa, paling tak tahan adek aku pesan suruh beli jam loceng. Hahaha ingat aku terok sangat ke? Inshaallah pandai lah akak dikau nie jaga diri di perantauan ahaks.
Apa yang merapu nie? Dah lah, jaru macam dah lenguh. Konon nak taip speed 10 lah katakan. Kalau ada typo tuu buat buat tak nampak jelah. Dah lewat malam dah pun. Aku chow dulu yawwww. Salam :D

No comments:

Post a Comment